با حضور دبیر هیات فوتبال  برگزار شد:

قرعه‌کشی لیگ امید های فوتسال هرمزگان 



با حضور دبیر هیات فوتبال استان  مراسم قرعه‌کشی لیگ امید های فوتسال هرمزگان برگزار شد.
  
به گزارش صبح ساحل ، مراسم قرعه‌کشی لیگ امید های فوتسال هرمزگان با حضور دبیر هیات فوتبال هرمزگان ، رئيس کمیته فوتسال استان، مسئوولان برگزاری مسابقات فوتسال و‌ سرپرستان فوتسال باشگاه های استان درهیات فوتبال استان برگزار شد.
دبیر‌ هیات فوتبال استان دراین مراسم گفت: حضور ۹ 
تیم امید در این دوره از رقابت های فوتسال امید استان نشان دهنده انگیزه تیم ها به خاطر حضور دو تیم صنایع و فولاد هرمزگان در لیگ های برتر و لیگ یک کشور است که باعث شده نسبت به پارسال دوبرابر شود.
اصغر معماری با ابراز خرسندی از عملکرد خوب کمیته فوتسال استان گفت: با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های عظیم که در استان وجود دارد بر نقش تاثیر گذار صنعت برحمایت از فوتبال و فوتسال تاکید کرد‌‌
حمید رضایی ریئس کمیته فوتسال استان در ادامه  گفت: اراده و پشتکار در فوتسال از باشگاه ها باید شکل بگیرد و استفاده از ظرفیت های موجود استان و خیران ورزش دوست می تواند گام مهمی در پیشرفت فوتسال استان داشته باشد. گفتنی است لیگ امیدهای فوتسال استان امسال از ۲۸  شهریور ماه آغاز می شود و رقابت ها در دو گروه  پنج و چهار تیمی به صورت رفت و برگشت و مجتمع برگزار می شود. در گروه اول ، هدف هرمز ، مقاومت مارم فین ، شهید پالاهنگ بندرعباس ، بیمارستان امام رضا ( ع ) و منتظران بندرعباس و  در گروه دوم اتحاد بلوچ سیریک ، شهسوار دیار خلیج فارس ، شهدای گنج حاجی آباد و استقلال گوهران بشاگرد باهم رقابت می کنند.
میزبان دور رفت گروه اول ، هدف هرمز و میزبان دور برگشت مقاومت مارم فین می باشند. همچنین میزبان دور رفت گروه دوم  اتحاد بلوچ سیریک و میزبان دور برگشت استقلال گوهران بشاگرد می باشند.
  
قرعه‌کشی لیگ امید های فوتسال هرمزگان 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها